امید کهربایی مدیرکل زندان های استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مرآت، از شرکت زندانیان در دوره های عالی و آموزش متوسطه خبر داد، و گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط واحد فرهنگی این اداره کل دوره های تحصیلی آموزش متوسطه و آموزش عالی در زندان های استان سمنان فعال شده است.

کهربایی با اشاره به شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از زندانیان سمنان در دوره آموزش متوسطه، تصریح کرد: این افراد پس از ثبت نام با همکاری سازمان های مربوطه مشغول به تحصیل در زندان ها می شوند و بعد از گذراندن آموزش ها مدرک تحصیلی به آن ها اهدا می گردد.

مدیر کل زندان های استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۲۵ حافظ قرآن در زندان سمنان تربیت شده اند، تشریح کرد: با تلاش و همکاری مسئولین فرهنگی و روحانیون مستقر در زندانها برنامه ریزی شد تا بتوانیم روحیه مذهبی زندانیان را بالا برده و آن ها را در زمینه قرآنی نیز ارتقا بدهیم.

وی با اشاره به اینکه با همکاری سازمان فنی و حرفه ای اقدامات شایسته ای در زندانهای استان سمنان صورت گرفته است، بیان کرد: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در زندانهای استان سمنان بیش از ۱۲۱ دوره آموزشی در قالب های مختلف هنری و فنی برگزار شده است.

کهربایی با بیان اینکه در این دوره ها زندانیان در زمینه های کاشت قارچ،سبزی، کارگاه منبت کاری، چرم دوزی و کارگاه مکانیک خودرو حرفه آموزی کرده اند، خاطر نشان کرد: بیش از ۱۱۰۰ نفر از مددجویان استان سمنان در این دوره ها شرکت کرده اند و از این بین بیش از ۵۵۰ نفر در آزمون ها قبول و مدرک مهارتی دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

نوشته تربیت بیش از ۲۵ حافظ قرآن در زندان سمنان/آموزش بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر در زندان های استان سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: