به گزارش مرآت، سرهنگ سید علی میراحمدی در دیدار مسئولان ستاد مقابله با مواد مخدر استان سمنان با نماینده ولی فقیه در این استان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، درباره کشف مواد مخدر، تاکید کرد: پلیس عزم جدی در مقابله و همچنین برخورد با عوامل توزیع کننده مواد مخدر در استان دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شده است، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون با هوشیاری مأموران انتظامی ۳۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در سه ماه اول سال جاری شاهد دستگیری ۴۴ قاچاقچی و ۲۸۰ خرده فروش مواد مخدر در استان بودیم، تاکید کرد: تاکنون با تلاش‌های صورت گرفته یک هزار و ۱۱۹ فرد معتاد یا مرتبط با مواد مخدر دستگیر و ۱۶ باند مواد مخدر منهدم شده است که نشان از عزم جدی ناجا در مقابله با این پدیده دارد.

میراحمدی با بیان اینکه معتاد متجاهر در شهر سمنان وجود ندارد، ابراز کرد: تاکنون ۲۰۰ نفر در ارتباط با طرح امنیت اجتماعی پلیس دستگیر و همچنین ۵۶۷ خانه مورد بازرسی قرار گرفته است همچنین از مهمترین عملیات پلیس استان سمنان در مقابله با مواد مخدر می‌توان بهانهدام آزمایشگاه تولید شیشه و هروئین در استان گلستان به دلیل توزیع گسترده در سمنان اشاره کرد که بسیاری خانواده‌ها را آسیب زده بود.

انتهای پیام/

نوشته ۱۰ تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: