به گزارش مرآت، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باید تا قبل از پایان مهلت تعیین‌شده نسبت به جذب اعتبارات مصوب در استان اقدام کنند.

وی با هشدار به مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان نسبت به جذب اعتبارات دستگاهی خطاب به مدیران این استان تصریح کرد: کوتاهی در جذب اعتبارات به‌هیچ‌عنوان پذیرفتنی نیست.

استاندار سمنان بر لزوم حضور میدانی مدیران این استان در بین مردم برای حل مشکلات و مسائل آنان تاکید کرد و افزود: مسئولان هیچ شأنی جز خادمی و نوکری مردم ندارند و باید خود را خدمتگزار مردم دانسته و بیشتر در بین آنان حضورداشته باشند.

هاشمی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان را ارزشمند توصیف کرد و با بیان اینکه اعتبارات بسیار خوبی برای رونق اقتصاد و تولید این استان از طریق اعطای تسهیلات در این سفر مصوب شد از بانک‌های استان سمنان خواست تا برای جذب منابع لازم پرداخت تسهیلات به فعالان تولیدی و اقتصادی این استان از محل مصوبات این سفر اقدام کنند.

وی اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها را اقدام ارزشمند دولت سیزدهم در راستای جلوگیری از رانت و فساد و قاچاق عنوان و با تأکید بر لزوم حمایت توأمان از تولیدکنندگان و مردم در اجرای این طرح، اعطای تسهیلات سرمایه در گردش برای خرید نهاده‌ها توسط دامداران و مرغداران را یکی از راه‌های این حمایت‌ها برشمرد.

استاندار سمنان با ابراز رضایت از روند اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به مرغداران و دامداران این استان در راستای اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و در قالب “دامدار کارت” تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب دامدار کارت به واجدین شرایط در استان سمنان پرداخت‌شده است. این استان در اعطای تسهیلات دامدار کارت، جزو استان‌های پیشرو در کشور محسوب می‌شود.

هاشمی ضمن ابراز رضایت از توجه به نماز و ارزش‌های دینی در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، از فعالیت ۱۲ تیم نظارتی برای نظارت بر رعایت عفاف و حجاب در ادارات این استان با رویکرد اقناعی خبر داد.

توجه به تدوین پیوست فرهنگی برای اجرای همه برنامه‌ها و پروژه‌ها در استان سمنان، لزوم اهتمام دستگاه‌های اجرایی این استان برای اجرای هرچه بهتر جشنواره “فجر تا فجر”، تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش تقاضای مواد مخدر در راستای ریشه‌کنی این بلای خانمان‌سوز و همچنین گرامیداشت هفته قوه قضائیه از دیگر محورهای سخنان استاندار سمنان در جلسه شورای اداری این استان بود.

انتهای پیام/

نوشته کوتاهی مدیران در جذب اعتبارات به‌هیچ‌عنوان پذیرفتنی نیست اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: