به گزارش مرآت، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری، در حاشیه هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران افزود: مطالبات مردم و فرهنگسازی مردم باید به گونه‌ ای باشد که متناسب با شرایط و امکانات باشد در همه بخش‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد و متناسب با این محدودیت‌ها باید مطالبه گری شود.

وی با عنوان این مطلب که حمل و نقل یکی از موارد حقوق عامه است، گفت: با یک حساب سرانگشتی در حوزه مترو کارهای خوبی انجام شده است قطعاً مشکلاتی وجود دارد اما متناسب با امکانات باید مطالبه گری شود.

منتظری ادامه داد: تهران زندان دارد اما زندان تهران در کرج است و زندان باید در خود شهر باشد تا مشکلاتی از لحاظ تردد وجود نداشته باشد در زندان قزلحصار اگر جرمی واقع شود باید دادگاه کرج رسیدگی کند و رفت و آمد ها مشکل ساز می‌شود.

وی با اشاره به انتشار لیست ساختمان‌های نا ایمن تهران گفت: انتشار دادن این مسائل منجر به التهاب می‌شود بحث انتشار مصحلت نیست شفاف سازی خوب است اما برخی از مسائل را مسئولان باید بدانند و نسبت به آنها بی تفاوت نباشند و در جهت حل آنها تلاش کنند.

دادستان کل کشور بیان کرد: ضمن آنکه باید حقوق مردم را محترم بشماریم باید در بیان مطالب به گونه‌ای عمل نکنیم که توقعی ایجاد شود که نتوان به آنها عمل کرد، حتی در زندگی فرد فرد ما هم محدودیت وجود دارد رسانه‌ها باید فرهنگسازی را در دو جهت مطالبه گری و انعکاس خواسته‌های مردم به مسئولان را انجام دهند.

منتظری با اشاره به متروپل گفت: پرونده ۲ بخش دارد و بخش اول در رابطه با تحقیقات است که در شرف نهایی شدن است و بخشی به خسارات وارد شده و فوت تعدادی از افراد ارتباط دارد و این موضوع برای تأمین حقوق دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
مهر

نوشته انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن به مصلحت نیست اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: