به گزارش خبرنگار مرآت، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سمنان امروز با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، عباس گلرو نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس و مسئولین کشوری و لشکری استانی و شهرستانی برگزار شد.

مسئولان باید شبانه روز در خدمت مردم باشند

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این آیین درخصوص اصلاح نظام یارانه ها، گفت: اصلاح نظام یارانه ها باید در دولت های قبل انجام می شد اما دولت آیت الله رئیسی با شجاعت به انجام آن مبادرت ورزید.

وی ضمن تشکر از مردم استان در همراهی خوب با دولت در اصلاح نظام یارانه ها، تصریح کرد: اصناف، اصحاب رسانه و بازاریان دراجرای مطلوب این طرح کمال همکاری را داشتند.

استاندار سمنان ضمن تقدیر از خدمات فرماندار سابق شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: از امروز مسئولیت فرمانداری سمنان بر عهده و در اختیار یادگار شهید خلیل الله بهرامی قرار خواهد گرفت

هاشمی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم، هیچ شأنی به جز خادمی و خدمت گزاری مردم برای خود قائل نیستیم، افزود: باید شبانه روزی و بدون تعطیلی مشغول خدمت رسانی باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: از دست اندر کاران می خواهم همانند ادوار گذشته همراه فرماندار جدید بوده و از فرماندار جدید نیز می خواهم کمر همت به انجام به امورات شهرستان بسته و به مناطق روستایی و بافت فرسوده شهری توجه ویژه کند.

تأمین آب؛ مهمترین نیاز برای توسعه استان و شهرستان سمنان

عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به توصیه های امیرالمؤمنین به مالک اشتر هنگام انتصاب به فرمانداری مصر در خصوص رعایت حال رعیت و مردمداری و خداترسی، گفت: عمل صالح به عنوان یادگار اخلاقی از انسان به جا می ماند و چنانچه فرد از نظارت های انسانی در امان باشد اما از نظارت های الهی در امان نخواهند بود.

وی ضمن اشاره به وضعیت نامطلوب مؤلفه های توسعه شهری شهرستان سمنان، افزود: مرکز استان به علت استقرار دستگاه های دولتی و حکومتی استانی دارای ویژگی هایی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه و جدی شود.

گلرو ضمن بیان مسئله کم آبی و تآمین آب مورد نیاز مردم به عنوان مهمترین مسئله شهرستان، گفت: مسئله تأمین آب باید به شکل جدی پیگیری شود چراکه توسعه در کل استان به نوعی در گرو انتقال آب به استان است.

اجرای برنامه ها جدید و متفاوت در فرمانداری

محمد بهرامی فرماندار جدید سمنان در این آیین گفت: از استاندار و وزیر کشور از حسب اعتمادشان به بنده تشکر می کنم و امیدوارم که به لطف و مدد الهی بتوانم این بار سنگین امانت را به درستی و انگونه که شایسته حکمرانی اسلامی است؛ به سر منزل مقصود برسانیم.

وی با بیان اینکه برنامه های مختلف و متفاوتی در شهرستان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مسئله مدیریت بهینه مصرف منابع و تأمین پایدار آب، بهبود ظرفیت حمل و نقل جاده ای و ریلی، توجه به صنعت گردشگری شهرستان سمنان به عنوان نگین خطه کویر، توجه به دانش بنیان ها به عنوان شتاب دهنده تولید و اشتغال از برنامه های مهم مدنظر در فرمانداری خواهد بود.

در این پایان مراسم از خدمات حسن اقوامی پناه تقدیر شد و محمد بهرامی به عنوان فرماندار جدید شهرستان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/ز

نوشته مسئولان باید شبانه روز در خدمت مردم باشند/ مدیریت مصرف و تأمین منابع آب پایدار؛ دغدغه مسئولان استان سمنان است اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: