به گزارش مرآت،امیر نجم با اعلام این خبر که نمایش خیابانی و موسیقی سنتی در شب های سمنان به مدت ۷ شب در سمنان برپا می‌شود، اظهار کرد: برنامه موسیقی سنتی از شنبه چهارم تیر ماه  ساعت۲۰:۳۰ در پارک سوکان آغاز و ۶ شب دیگر این جشنواره درپارک شقایق، میدان امام خیابان شریعتی،پارک آبشار،پارک ۱۷ شهریور و خیابان امام برپا می‌شود.

وی از برگزاری اجرای نمایش خیابانی در پنج شنبه ۹ تیر ماه در سمنان خبر داد و گفت: این برنامه  به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در پارک شقایق اجرا می‌شود.

نجم با اشاره به اینکه تئاتر خیابانی یکی از بهترین نمونه های تئاتری است، افزود:  در نمایش خیابانی، بازیگران و تولید کنندگان آن بی واسطه با مردم رودرو می شوند و ابزار آن، محیط کوچه و بازار است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ضمن دعوت از تمام شهروندان سمنانی برای حضور در این برنامه ها ادامه داد: موسیقی سنتی درتاریخ دوشنبه سیزدهم تیر ماه در خیابان امام میدان شریعتی برگزار می شود.

نجم از برگزاری اجرای نمایش طنز به مناسبت گرامیداشت عید سعید قربان در تاریخ شنبه ۱۸ تیر ماه ساعت ۲۱:۰۰ در پارک آبشار خبر داد و خاطر نشان کرد: نمایش خیابانی به مناسبت اعیاد دهه ولایت در سه شنبه ۲۱ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ در پارک سوکان در راستای نشاط اجتماعی شهروندان تدارک دیده شده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه به مناسبت گرامیداشت روز مباهله برنامه نقالی در روز شنبه اول مرداد ماه ساعت ۱۹:۰۰ در خیابان امام اجرا خواهد شد، تصریح کرد: نقالی در شکل‌گیری شخصیت افراد بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند به کودک، جوان و نوجوان اعتماد به نفس لازم را بدهد.

انتهای پیام/

نوشته تابستان سمنان با برنامه‌های هنری و موسیقی سنتی گرم‌تر می‌شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: