به گزارش مرآت، امیر نجم سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از اجرای نمایش خیابانی و موسیقی سنتی در شهر سمنان خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های متنوع این سازمان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، عید سعید قربان، اعیاد دهه ولایت و روز مباهله با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی در شهر اخلاق اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایش خیابانی و موسیقی سنتی در شب‌های سمنان که به مدت هفت شب برپا می‌شود، گفت: برنامه موسیقی سنتی از شنبه چهارم تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ در پارک سوکان آغاز و ۶ شب دیگر این جشنواره در پارک شقایق، میدان امام خیابان شریعتی، پارک آبشار، پارک ۱۷ شهریور و خیابان امام برپا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از اجرای نمایش خیابانی در روز پنج‌شنبه نهم تیرماه در سمنان خبر داد و افزود: این برنامه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در پارک شقایق اجرا می‌شود.

نجم با اشاره به اینکه تئاتر خیابانی یکی از بهترین نمونه‌های تئاتری است، ادامه داد: در نمایش خیابانی، بازیگران و تولیدکنندگان آن بی‌واسطه با مردم رو در رو می‌شوند و ابزار آن، محیط کوچه و بازار است.

وی ضمن دعوت از تمام شهروندان سمنانی برای حضور در این برنامه‌ها ادامه داد: موسیقی سنتی در روز دوشنبه سیزدهم تیرماه در خیابان امام میدان شریعتی سمنان اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از اجرای نمایش طنز به مناسبت گرامیداشت عید سعید قربان در روز شنبه ۱۸ تیرماه ساعت ۲۱:۰۰ در پارک آبشار خبر داد و خاطرنشان کرد: نمایش خیابانی به مناسبت اعیاد دهه ولایت در روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ در پارک سوکان در راستای نشاط اجتماعی شهروندان تدارک دیده شده است.

نجم با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت روز مباهله برنامه نقالی در روز شنبه یکم مردادماه ساعت ۱۹:۰۰ در خیابان امام اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: نقالی در شکل‌گیری شخصیت افراد بسیار تأثیرگذار است و می‌تواند به کودک، جوان و نوجوان اعتماد به نفس لازم را بدهد.

انتهای پیام/

نوشته اجرای نمایش خیابانی و موسیقی سنتی در شب‌های سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: