به گزارش مرات، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در حاشیه سیزدهمین جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سیزدهمین جلسه شورای راهبری تصادفات استان به ریاست استاندار سمنان تشکیل شد و رفع نقاط حادثه‌خیز برون‌شهری در مسیر جاده‌های استان در این جلسه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

وی بیان کرد: از ۱۹ نقطه حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی استان، تاکنون بیش از ۵۰ درصد رفع خطر شده است و بقیه نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از ۳۴ مورد نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری استان نیز بیش از ۲۱ مورد تاکنون رفع خطر انجام‌شده و مابقی نقاط نیز در دستور کار شهرداری‌های استان قرار دارد.

حمیدی افزود: با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات تابستان و آغاز سفرهای تابستانی هستیم، برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور پلیس راه، نیروهای امدادی و متولیان امر مدیریت ترافیک برون‌شهری انجام شد.

وی ادامه داد: با تمهیدات اتخاذشده در این جلسه، بتوانیم در تعطیلات تابستان نیز همچون ایام نوروز ۱۴۰۱، زمینه عبور و تردد امن زائران امام هشتم (ع) و مسافران را در راه‌های استان فراهم سازیم.

انتهای پیام/

نوشته نیمی از نقاط حادثه‌خیز راه‌های سمنان رفع خطر شد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: