به گزارش مرآت، علی تشنه دل مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۶۶ واحد تولیدی به ارزش بالغ بر ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات از بانکهای عامل دریافت کرده اند.

وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به بنگاه های تولیدی استان ، سهم صنعت ۲۸ واحد به ارزش ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و سهم کشاورزی ۳۸ واحد به ارزش ۲۳۱ میلیارد ریال می باشد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان اظهار کرد: تا کنون ۱۰۱ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند و پرونده ۲۵ واحد تولیدی در دست بررسی می باشد.

تشنه دل اضافه کرد: با موافقت اعضای کارگروه در این نشست، ۳۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش حدود ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به بانکهای عامل معرفی شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه گفت: در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی ۵ واحد تولیدی صنعتی بررسی شد و گزارشی از پایش و عملکرد تسهیلات رونق تولید ارائه شد.

انتهای پیام/

نوشته پرداخت۹۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: