به گزارش مرات، جواد انوری مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ضمن اشاره به رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی برای هوشمندسازی مالیاتی اظهار کرد: در اجرای مفاد دستورالعمل اجرایی موضوع تبصره (۱) ماده (۲۳۸) اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم، مؤدیان مالیاتی اعتراضات خود به برگ تشخیص مالیات یا برگ اعلام نتیجه رسیدگی یا برگ مطالبه/ استرداد را باید از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی www.my.tax.gov.ir  ثبت کنند تا بتوانند از امکان رسیدگی مجدد برخوردار شوند.

وی با اشاره به دستاوردهای رویکرد تحولی خاطرنشان کرد: این اقدام به‌منظور تسهیل فرآیند ثبت اعتراض و تکریم ارباب‌رجوع و کاهش مراجعات حضوری انجام گرفته و اعتراضاتی که تا تاریخ هفدهم اردیبهشت‌ماه از طریق پستی یا به‌صورت حضوری به ادارات امور مالیاتی ارائه شده‌اند، نیز قابل رسیدگی مجدد هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: از هجدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری، صرفاً اعتراضاتی که از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی ثبت شده باشند، مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

انوری بیان کرد: جزئیات نحوه اعتراض به برگ تشخیص/ مطالبه/ استرداد مالیات بر اساس آخرین اصلاحات قانون مالیات‌های مستقیم در سایت اطلاع‌رسانی سازمان امور مالیاتی به نشانی www.intamedia.ir  بخش اطلاعیه‌ها قابل‌دسترس است.

انتهای پیام/

نوشته اعتراض‌های مالیاتی به‌صورت الکترونیکی پیگیری می‌شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: