به گزارش مرآت، حجت‌الاسلام علی غلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر، افزود: ارائه الگوی عملی جهت مصرف بهینه و افزایش بهره‌ وری، رشد و توسعه پایدار در جامعه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه الگوی مصرف در ایران نیازمند بازنگری است، اظهارداشت: کشور با چالش های متعددی در رابطه با منابع آب و دیگر حامل های انرژی مواجه است که باید در این راستا چاره اندیشی شود.

غلامی ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی، افزود: اصلاح و رعایت الگوی مصرف در  شرایط بحرانی آب بویژه در حوزه کشاورزی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

امام جمعه موقت میامی با بیان اینکه بحران آب در این منطقه تشدید شده، اظهار داشت: آبیاری نوین و پایدار باید جایگزین آبیاری سنتی شود.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد تصریح کرد : اقدامات این مجموعه به صورت جهادی در طول تاریخ انقلاب اسلامی قابل تحسین است.
غلامی، توزیع امکانات رفاهی و خدماتی شامل پزشکی، کشاورزی در شهرستان میامی را ضروری دانست، و گفت: مسئولان باید شرایط  را برای شهرستانی که بیش از ۴۰درصد کشاورزی استان را تغذیه می کند، فراهم کنند.

امام جمعه موقت میامی با اشاره به سالروز انفجار حمله به حرم مطهر رضوی توسط منافقین ،تاکید کرد: شناسایی عوامل این جنایت ها، مبارزه با گروهک های مختلف ضد نظام در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین وظیفه همه مسلمانان است،تصریح کرد: فعالان فضای مجازی در کشور در راستای جهاد تبیین در عرصه های مختلف تلاش کنند.
میز خدمت توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان از دیگر برنامه های نمازجمعه این هفته در میامی بود.

نوشته اصلاح الگوی مصرف فرهنگ سازی شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: