حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد،گفت: حرکت های دیپلماسی اقتصادی دولت و مراودات اقتصادی و سیاسی با دیگر کشورها جای قدردانی دارد و این قبیل اقدامات فرصتی برای گشایش اقتصادی کشور است و قطعا برای کسانیکه می خواستند ما منزوی شویم دشوار خواهد بود.

حجت الاسلام مطیعی در ادامه افزود: کشوری ونزوئلا ۸۰ میلیون هکتار از زمین های خود را در اختیار ایران قرار داده و این فرصتی برای یک کشت فرا سرزمینی خواهد بود.

وی با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام بر علیه ایران ابراز کرد: امروز دشمنی های رژیم صهیونیستی بر علیه ما علنی تر شده و در تلاش هستند تا برجام را به سمتی که خودشان تمایل دارند هدایت کنند، اما خوشبختانه تیم مذاکره کننده کشور ما با استعانت از فرامین رهبری با اقتدار ایستاده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: متاسفانه عده ای در داخل کشور هم همسو با معاندین و همزمان با آنها بیانیه ای را صادر کردند و نظام را به اعتراض تهدید کرده اند و این همزمانی دو موضوع با یکدیگر جای تامل دارد و باید این افراد مراقب رفتار خود باشند که در زمین دشمن بازی نکنند.

حجت الاسلام مطیعی ضمن تقدیر از زحمات سپاه پاسداران در تمامی زمینه ها ابراز کرد: اخیرا معاندین در فضای مجازی اقدام به ایجاد حسابی کرده و از افراد در خواست کرده اند که اطلاعات از سپاه را بدهند و جایزه دریافت کنند اما باید بدانند که مردم ما همواره پشتیبان نیروهای مسلح هستند و این قبیل اقدامات راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه سمنان در نهایت ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و تقدیر از تلاش های فعالین این عرصه افزود: امنیت غذایی مسئله ای است که اخیرا به جهاد کشاورزی سپرده شده و استان سمنان از این لحاظ مشکلی در تامین کالاهای اساسی خود ندارد .

انتهای پیام/

نوشته دیپلماسی دولت فرصتی برای گشایش اقتصادی است/مسببین وضع موجود مراقب رفتار خود باشند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: