به گزارش مرآت، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری ۲ کلاهبردار خبر داد که با فروش صندلی های یکی از دانشگاههای دولتی ۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

سرهنگ سعید راستی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و اخذ مبالغ هنگفتی برای ثبت نام در یکی از دانشگاه های دولتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان با ادعای ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرائی، مبالغی بیش از ۷۰۰ میلیون ریال از دانشجویان دریافت و سپس از ارائه خدمات دانشگاهی امتناع می ورزند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد : با شناسایی مخفیگاه متهمان در میدان الغدیر یافت آباد و شهر طالقان از توابع استان تهران نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و در نهایت دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش ۷۰ میلیارد ریال اعلام کردند افزود: هر ۲ متهم به جرم ارتکابی بیش از ۱۰۰ فقره اعتراف کردند.

سرهنگ راستی به شناسایی ۱۰ تن از مالباختگان در این خصوص اشاره کرد و در خاتمه گفت: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

فارس

نوشته فروش صندلی دانشگاه دولتی «۷۰ میلیون تومان»/ کلاهبرداران بازداشت شدند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: