شش روز پس از آن که بی‌رسانه با هدف صیانت از حقوق روحانیت معزز، مصاحبه جمعی از طلاب مالباخته را منتشر کرد، حجت‌الاسلام قدرتی، رئیس پیشین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان به جای پاسخگویی به افکار عمومی، از بی‌رسانه و چند تن دیگر که محتواهایی را در این خصوص منتشر کرده بودند، به محکمه شکایت برد.

اکنون و با گذشت قریب به ۱۱ ماه، برای بی‌رسانه و سایر افراد مورد شکایت، هم در مرحله بدوی و هم در مرحله تجدیدنظر قرار منع تعقیب صادر و رسانه از اتهامات مبرا دانسته شده است.

این در حالی است که در طول ۱۱ ماه گذشته، پاسخ روشنی به پرسش‌هایی نظیر آن که آیا فرایند قانونی در انتخاب پیمانکار برای ساخت مسکن طلاب طی شده بود یا خیر، به افکار عمومی داده نشده است.

بی‌رسانه به سهم خود، مسئولان را -در هر کسوت و مقامی- به پاسخگویی فرامی‌خواند.

پی‌نوشت: از معاون سیاسی‌امنیتی استاندار سمنان انتظار می‌رود به وعده‌های خود در خصوص ممنوعیت شکایت از رسانه‌ها بدون مصوبه شورای اطلاع‌رسانی استان عمل کنند و در خاتمه دادن به محاکمه رسانه‌ها در دادگاه‌های کیفری به جای دادگاه مطبوعات، نقش‌آفرینی فعال داشته باشند.

نوشته فرجام شکایت حجت‌الاسلام قدرتی از بی‌رسانه: تبرئه رسانه از اتهامات با صدور قرار منع تعقیب اولین بار در پایگاه خبری تحلیلی بی رسانه. پدیدار شد.

Shares: