به گزارش مرآت؛ سردار حمید دامغانی صبح سه شنبه در مراسم صبحگاه مشترک در اردوگاه قائمیون سپاه استان سمنان با بیان اینکه تکلیف محوری خاصیت سپاه پاسداران است، ابراز کرد: سپاه هر جا که احساس می‌شود بر اساس تکلیف در عرصه‌ها ورود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ورود سپاه در مسائل ورود جدی و اثرگذار است، افزود: تاکنون سپاه در تمامی عرصه‌هایی که ورود کرده مؤثر و موفق بوده است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه پاسداران خالصانه و بدون چشم‌داشت در تمامی عرصه‌ها بر اساس اعتقادات و تکلیفشان عمل می‌کنند، ابراز داشت: هر زمان که کشور ما و به‌ویژه استان ما نیاز به نقش‌آفرینی سپاه و بسیج داشته باشد پاسداران سپاه استان سمنان این قابلیت را دارند.

دامغانی با بیان اینکه پاسداران در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، کمک‌های مؤمنانه، حوزه‌های امنیتی و اقتصادی در کنترل بازار و برنامه‌های مرتبط با آن خدمت رسانی خوبی داشته‌اند، تاکید کرد: خدمت در حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی، معنوی و بصیرتی از دیگر اقدامات سپاه بوده است.

وی افزود: سپاه در حوزه‌های سخت، نیمه‌سخت و حوزه جنگ نرم ایفای مأموریت می‌کند،

به گزارش مهر، اردوی رزمی فرهنگی قائمیون باهدف همدلی و حفظ آمادگی‌های رزم و همچنین برگزاری برنامه‌های بصیرتی و معنوی برگزار شده است.

انتهای پیام/

نوشته سپاه پاسداران به مسائل استان سمنان تکلیف محور وارد می‌شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: