به گزارش مرآت؛ احمد ریواده صبح دوشنبه در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: علی رغم تمامی تلاش‌های خوب انجام شده در راستای کاهش مصرف مواد مخدر و توانمند سازی بهبود یافتگان، متأسفانه تا کنون مرکز جامع توانمند سازی و صیانت از بهبود یافتگان در استان سمنان ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، راهبرد برنامه ششم توسعه است، تاکید کرد: چنانچه بخواهیم، مرکز ایجاد شده از محل ماده ۱۶، دارای خروجی مشخصی باشد نیازمند ایجاد مرکز جامع صیانت و حمایت اجتماعی در استان می‌باشیم، چرا که پایداری اقدامات ما منوط به این اقدام است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه برای راه اندازی مرکز جامع توانمند سازی و صیانت از بهبود یافتگان، باید از توان دستگاه‌های اجرایی استان استفاده نمود و در این راستا، شهرداری‌ها نقش اساسی دارند، افزود: همه ما مسئولیت داریم تا با انجام اقدامات فوق العاده، نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام کنیم‌.

ریواده با بیان اینکه برای مرکز توانمند سازی و صیانت اجتماعی از بهبود یافتگان، دبیرخانه طرح‌های خود را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه کنند، گفت: دبیرخانه، اماکن مازاد دستگاه‌های اجرایی را شناسایی و ارائه کند.

انتهای پیام/

نوشته راه اندازی مرکز جامع توانمند سازی بهبود یافتگان در استان سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: