به گزارش خبرنگار مرآت؛ هیمنه پوشالی اسرائیل و آمریکا در حال فروپاشی است و ما هر روز شاهد افول بیشتر قدرت آنها در دنیا هستیم و زمزمه های نابودی آنها به گوش می رسد و در مقابل آنها حتی توان برابری و پاسخگویی را هم ندارند و از این حیث ناتوان هستند.

محمد کاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص لغو توقیف نفت ایران توسط دادگاه یونان گفت: کشور ما با یونان روابط حسنه ای دارد و تحت فشار آمریکا مجبور به توقیف نفتکش ایران شده بود و در مقابل کشور ما پاسخ دندان شکنی را به شرارت آمریکایی ها داد.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه اذعان کرد: در گذشته نیز در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن نیز جنگ کشتی ها را داشتیم و همواره کشور ما پیروز میدان بوده چون قدرت مقابل به مثل دارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دادگاه یونان رای به برگشت کشتی داده و اگر آنها به این کار مبادرت ورزند و کشتی را سالم برگرداند کشور ما نیز تصمیم عادلانه ای خواهد گرفت.

وی همچنین در خصوص هلاکت یکی از رهبران موساد نیز ابراز کرد: این اقدام به نوعی تنبیه سرویس های جاسوسی موساد بوده است که توسط فعالین و مبارزین عراقی اتفاق افتاده است.

بنا به گفته انبار لویی چندی پیش در پارلمان عراق قانونی تصویب شد که هیچ حزبی در عراق حق عادی سازی روابط با اسرائیل را ندارد و یک قانون همه جانبه به اتفاق آرا تصویب شد.

انبار لویی همچنین ابراز کرد: این افراد در عراق مراودات اقتصادی و فعالیت های جاسوسی داشتند  و این واکنش فعالین و گروههای مبارز عراقی نسبت به این حضور بوده است.

باید در برابر رژیم صهیونیستی توازن وحشت صورت گیرد

محمد حسن موسوی کارشناس سیاسی  نیز در رابطه با اقدامات اخیر در مورد رژیم صهیونیستی عنوان کرد: در معادلات میدانی در مقابل جریان صهیونیستی باید توازن نظامی و توازن وحشت حفظ شود و در غیر اینصورت آنها اقدامات تروریستی خود را گسترش می دهند.

موسوی با بیان اینکه صهیونیست ها به دنبال محدود کردن ایران اسلامی هستند، افزود: رژیم صهیونیستی در طرحی تحت عنوان ابراهیم با همکاری برخی کشور های عربی به دنبال محدود کردن قدرت ایران اسلامی است و باید در قبال اقدامات آنها جریان مقاومت مقابله کند.

انتهای پیام/

نوشته هیمنه رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است/ پاسخ دندان شکن جریان مقاومت به رژیم صهیونیستی قابل تقدیر است اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: