به گزارش مرآت، رضا رهایی سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه اردیبهشت ماه سال جاری آتش نشان‌های سمنانی به ۱۶۶ مورد حادثه و حریق امداد رسانی کردند، ابراز داشت: از این تعداد ۳۴ مورد آتش سوزی و ۱۳۲ مورد عملیات امداد و نجات را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد آتش سوزی با ۱۱ مورد مربوط به آتش سوزی معابر، ساختمان‌های متروکه و ضایعات است، افزود: تنها پنج مورد مربوط به حریق منزل مسکونی بود که این حوادث خسارت مالی بسیاری را برای ساکنان به دنبال داشت.

سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه تعداد ۱۰ مورد از این حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده است، ابراز داشت: این حوادث توسط نیروهای عملیاتی به خوبی پوشش داده شده است و در مجموع این عملیات‌ها ۹۰ نفر امدادرسانی شده و نجات یافتند.

رهایی با بیان اینکه بیشترین آمار حوادث مربوط با ۴۱ مورد به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور مربوط می‌شود، تصریح کرد: گرفتن حیوانات موذی با ۲۸ مورد در رتبه بعدی حوادث سمنان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در دومین ماه سال جاری سازمان آتش نشانی سمنان نزدیک به یک هزار و ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ زده شده است، افزود: از این میزان تماس با مجموع ۸۰ ساعت و ۰۹ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین چهار دقیقه و ۱۳ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

انتهای پیام/

نوشته وقوع ۱۶۶ مورد حادثه و حریق در سمنان/۹۰ نفر امدادرسانی شدند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: