به گزارش مرات، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: مطالعات مکان‌یابی محل استقرار واحدهای کارگاهی یکی از اقدامات کلیدی است که نیاز به توجه دارد و باید در طراحی کارگاه‌ها دقت لازم بعمل آید.

وی با اشاره به توجه شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان به رویکرد دانش بنیان بیان کرد: ۶۰ واحد از این واحدهای کارگاهی برای واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری با اولویت دانش‌بنیان‌ها در نظر گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تأکید کرد: هرگونه خرید و فروش شهرک‌ها و نواحی صنعتی بدون اخذ مجوز مکتوب شرکت شهرک‌های صنعتی استان و رعایت تشریفات قانونی ممنوع است.

باقری تصریح کرد: واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید با مجوز شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان باشد در غیر اینصورت، فاقد وجاهت قانونی است.

شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌ برداری و ۷۵۷۱ هکتار اراضی در اختیار است و با ۳ هزار و ۲۹۷ قرارداد منعقده به گستره یک هزار و ۹۴۹ هکتار و بهره ‌برداری از یک هزار و ۳۰۴ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۴۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال، زمینه اشتغال آفرینی ۳۰ هزار و ۷۴۱ نفر را در این استان فراهم کرده است.

انتهای پیام

نوشته ۱۴۲ کارگاه خرد در شهرک‌های صنعتی استان سمنان ایجاد می‌شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: