به گزارش مرآت، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان سمنان علاوه بر حضور در مراسم اختتامیه نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی در آئین اختتامیه نهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی (آهوان) نیز شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه آئین اختتامیه نهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی (آهوان) پنجشنبه‌شب با حضور وزیر فرهنگ در سمنان برگزار می‌شود تصریح کرد: ۴۵ هزار اثر با هشتک‌های (#امام_رضا و #امام_رئوف) در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به برخی از اهداف نهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی گفت: ترویج سبک زندگی رضوی با تأسی از آموزه‌های قرآن کریم و اهل‌بیت (ع)، بهره‌گیری از ظرفیت مردمی با ایجاد پویش تولید محتوا و همچنین مشارکت مردم برای تولید و نشر محتوای دیجیتال رضوی در فضای مجازی برخی از اهداف این جشنواره ملی بود.

فلاح خاطرنشان کرد: در آئین اختتامیه نهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی از ۱۷ اثر در بخش حرفه‌ای و از ۳۰ اثر در بخش عمومی تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه وزیر ارشاد در برنامه سفر خود در شهرستان دامغان و شاهرود هم حضور خواهند یافت گفت: گردهمایی فعالان جبهه فرهنگ انقلاب با حضور وزیر ارشاد در دامغان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: همچنین محمدمهدی اسماعیلی در سفر به دامغان با اصحاب فرهنگ و هنر و فرهیختگان دیدار می‌کنند.

فلاح گفت: وزیر ارشاد در سفر به شهرستان شاهرود نیز در آئین تجلیل از ۱۷ اثر برگزیده دوسالانه کتاب در شاهرود حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

نوشته گردهمایی فعالان جبهه فرهنگ انقلاب برگزار می‌شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: