به گزارش مرآت، میثم کاشفی قائم مقام کمیته امداد امام استان سمنان ضمن بیان اینکه ۹۴۵ سالمند تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: خیران می‌توانند با کمک خود به مددجویان تلاش کنند تا برای این نیازمندان زندگی بهتر ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه به سالمندان تحت پوشش سرانه درمانی، سبد کالا و معیشتی پرداخت می‌شود، افزود: اگرچه همراهی خیران خوشبختانه در این زمینه مطلوب بوده است اما دست یاری نیکوکاران را برای تهیه معیشت و سبد کالا به گرمی می‌فشاریم.

قائم مقام کمیته امداد امام استان سمنان با بیان اینکه کمیته امداد برای تأمین آینده خانوار با پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی گام بلندی برداشته است، ابراز داشت: هدف از این اقدام تأمین آتیه و فراهم آوردن فرصت بازنشستگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

کاشفی با بیان اینکه به درمان یکهزار و ۲۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج کمک می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر بهره‌مندی این افراد از خدمات بهداشتی و درمانی برای تأمین تجهیزات پزشکی این بیماران نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد ۶۵۰ خانواده به سرپرستی زنان نیز حق بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود، افزود: ارزیابی سلامت زنان، طرح‌های غربالگری بهداشت، بهسازی محیط‌های خودکفایی و مواردی نظیر تهیه بسته‌های غذایی نیز برای مناطق محروم در دست اقدام است.

انتهای پیام/

نوشته ۹۴۵ سالمند تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان هستند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: