به گزارش مرآت، سید محمد رضا هاشمی شامگاه جمعه در دیدار با مردم کلاته اسد بخش مرکزی میامی در مسجد جامع این روستا ضمن تسلیت سالروز رحلت امام راحل (ره)، افزود: مکتب امام خمینی‌(ره) موجبات آرامش، آبرو و سرافرازی ایران اسلامی را فراهم کرده است.

استاندار سمنان ادامه داد: از برکت خون شهدا، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم، امروز ایران اسلامی جزو امن‌ترین کشورهای دنیاست. ‌
هاشمی با بیان اینکه مشکلات و انتظارات روستاییان منطقه سرحدات این شهرستان بررسی و پیگیری می‌شود، اظهار داشت: هدف از حضور در روستاها دیدار با مردم و شنیدن مشکلات و انتظارات آنان است.

وی با بیان اینکه مردم‌ ولی نعمتان انقلاب و مسئولان هستند، ابراز داشت: سیاست دولت سیزدهم تعریف و ایجاد طرح‌های عمرانی جدید نیست بلکه تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه تمام در دستور کار است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در هشت ماه گذشته بالغ بر ۳۵ مرکز بوم‌گردی جدید در این استان ایجاد شد، افزود: تلاش‌های شایسته و موثر کادر بهداشت و درمان کشور و استان در مقابله با بیماری کرونا در طی دو سال گذشته ستودنی است.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات استان سمنان روستای بدون بیکار محمد آباد است، گفت: جودانه و محمدآباد بواسطه تولید از روستاهای موفق و فعال استان محسوب می‌شوند.

هاشمی با اشاره به اینکه در روستای جودانه روزانه بالغ بر ۴۵ تن شیر تولید می‌شود، ادامه داد: محمد آباد نیز به واسطه تولید پیراهن به عنوان روستای بدون بیکار است.

استاندار سمنان با بیان اینکه شهرستان میامی دروازه ورود به خراسان رضوی است و باید مسوولان برای خدمت به مسافران و زائران تلاش بیشتری کنند، ابراز داشت: لایروبی رودخانه و موارد ضروری حوزه آب با جدیت پیگیری خواهد شد. ‌

به گفته وی، متقاضیان دریافت تسهیلات برای ایجاد اشتغال می‌توانند به صندوق کار آفرینی امید مراجعه کنند.

هاشمی به آغاز فعالیت سامانه پرداخت تسهیلات به عشایر و روستاییان اشاره کرد و گفت: بیشترین پرداختی تسهیلات ۱۰ درصدی سرمایه در گردش، مربوط به شهرستان میامی است. ‌

وی تاکید کرد: مدیران موظف هستند تا نقطه به نقطه استان سرکشی نموده و در کنار مردم باشند. ‌
استاندار سمنان با بیان اینکه تاکنون از ۲۰۰ روستای سطح استان بازدید شده است، افزود: باید تمام وقت در خدمت مردم بوده و در جهت رفع مشکلات آنان تلاش کرد.

هاشمی اظهار داشت: باید موضوع مصرف انرژی در سطح استان مدیریت شده و تلاش شود تا مردم با کمترین مشکل مواجه شوند.

‌سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان عصر و شامگاه امشب از روستاهای سرحدات بخش مرکزی و اقامتگاه‌های بوم گردی و کارگاه‌های تولیدی بازدید کردند.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد.

 

انتهای پیام/

نوشته توجه به زیرساخت‌ها و احیای بافت‌های فرسوده در اولویت قرار دارد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: