به گزارش مرآت، سید تقی کبیری ضمن بیان اینکه طی روز گذشته محورهای استان سمنان شاهد دو حادثه تلخ رانندگی منجر به فوت دو نفر بوده است، ابراز داشت: روز گذشته انحراف از جاده و برخورد خودروی تیبا با گاردریل و سقوط در پل کیلومتر ۸۸ محور سمنان به دامغان یک فوتی و دو مجروح برجای گذاشته است.

وی با بیان اینکه واژگونی پژو ۴۰۵ کیلومتر ۴۱ محور چشمه علی-فولادمحله نیز یک فوتی به دنبال داشت، افزود: این حادثه صبح امروز به وقوع پیوست که باعث مصدومیت دو نفر شده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون تردد در محورهای مواصلاتی روان گزارش شده است، ابراز داشت: با توجه به تعطیلات پیش رو استراحت و خواب کافی از مواردی که می‌تواند از وقوع این حوادث جبران ناپذیر و داغدار شدن خانواده‌ای جلوگیری کند.

کبیری اضافه کرد: از خانواده‌ها تقاضا می‌شود بازگشت خود از سفر را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند و حتماً در رانندگی رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی را مدنظر قرار دهند و به محض احساس خواب آلودگی و خستگی حتماً استراحت و سپس طی مسیر کنند، لذا یادمان باشد که هیچ شتابی ارزش به خطر انداختن جان خود و اعضای خانواده را ندارد.

انتهای پیام/

نوشته وقوع ۲ حادثه رانندگی فوتی در استان سمنان/ ترافیک جاده‌ها روان است اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: