به گزارش مرآت، احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، در نشستی با مدیرکل کنیته امداد این استان اظهار کرد: آگاهی کامل، اقدام عالمانه اثر بخش و جهادی، نیاز امروز جامعه ما در تمامی بخشها از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، گفت: کمیته امداد یکی از مجموعه هایی با برکتی است که به دستور حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد.

وی گفت : از تلاش ها و اقدامات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) که در دوران کرونا در کنار مردم و محرومین قرار داشتند تقدیر و تشکر دارم.

ریواده ادامه داد: قرارگاه جهادی حضرت امیرالمومنین(ع) برنامه چندین ساله ای است که امروز آثار اجرای آن را در بحث اشتغال می بینیم.

ریواده افزود: بر اساس گزارش های اعلامی، استان سمنان در ۲ ماهه سال جاری در بحث ایفای تعهدات اشتغال، استان سوم کشور است که استمرار این موفقیت نیاز به تلاش و تبیین بیش از پیش فرهنگ کار دارد.

وی تاکید کرد: مجموعه دستگاه های اجرایی و شرکای اجتماعی استان باید کمک کار کمیته امداد امام خمینی(ره) باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه جمهوری اسلامی بزرگترین ابداع حضرت امام(ره) است که بر پایه حاکمیت اسلام و مردم شکل گرفته ، اضافه کرد: در بحث اکرام ایتام و مشارکت ها گزارش خوبی داده شد که نشان از ارتباط و جریان خوب با خیرین و مردم و استفاده از مشارکت مردم در برنامه ریزی و سیاست گذاری و اجرا در این حوزه دارد.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت مردم در تمامی بخش ها، مولفه ای است که دستیابی به توفیقات مطلوب را هموار می سازد.

ریواده عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم تا با اقدامات مناسب، فرهنگ احسان و خیر به عنوان یکی از ویژگی ها و ارزشهای والای انسانی در جامعه تسری پیدا کند.

وی تصریح کرد: سیاست های دولت سیزدهم برگرفته از آرمان های انقلاب است و تلاش دارد برای مردم اقدامات موثری را به انجام رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: حذف فقر مطلق یکی از سیاست های راهبردی دولت است که اقدامات بسیار خوبی در قالب تفاهمنامه مابین وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و کمیته در این حوزه در حال انجام می باشد

انتهای پیام/

نوشته جمهوری اسلامی بزرگترین ابداع امام/ رتبه سوم سمنان در تحقق تعهدات اشتغال اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: