به گزارش مرآت، محمدجعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: به منظور ارائه خدمت بهتر به هم استانی‌ها، مسوولان دستگاه قضایی استان سمنان اتاق‌های خود را ترک می‌کنند و با حضور در معابر، میدان‌ها، بوستان‌ها و مسجدهای سطح استان از نزدیک مشکلات قضایی مردم را بررسی می‌کنند.

وی با تأکید بر تلاش برای برپایی میز خدمت در همه شهرستان‌های استان سمنان، ابراز داشت: حضور در مکان‌های پر رفت و آمدی مانند بوستان‌ها به این دلیل است که شاید عده‌ای از مردم از حضور مسوولان در محل‌های رسمی و اداری اطلاع نداشته باشند و به این ترتیب سریع‌تر و راحت‌تر در محل حاضر می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اضافه کرد: در همه این دیدارها وجه مشترک این است که مردم از ما می‌خواهند به حرف آن‌ها بیشتر گوش دهیم و اسناد و مدارکشان را بهتر بررسی کنیم و همکاران ما نیز عزم خود را جزم کردند که این خواسته محقق شود.

عبداللهی اظهار داشت: در میز خدمتی که امروز در شاهرود برپا شد، در مجموعه تفریحی آبشار حدود ۱۲۰ نفر و در مسجد مصلا نیز حدود ۷۰ نفر برای بیان دغدغه‌های خود مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: گرچه مردم می‌خواهند وقت بیشتری برای دعاوی آن‌ها گذاشته شود اما هرچه کار بیشتر باشد به همان میزان هم باید مسوولان قضایی وقت خود را بین پرونده‌های مختلف توزیع کنند.

انتهای پیام/

نوشته رسالت دستگاه قضا خدمت بدون منت به مردم است اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: