به گزارش مرآت، مصطفی مرادی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت زنان و خانواده میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ کاهش ازدواج متأسفانه در استان رقم خورد، گفت: در همین بازه زمانی طلاق افزایش یافت.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۵۷۹ خانواده در شهرستان میامی دارای زن سرپرست خانوار هستند، افزود :۲۰ درصد جمعیت تحت پوشش نهادهای حمایتی و خدماتی کمیته امداد و بهزیستی هستند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با بیان اینکه اعتبارات حوزه اجتماعی در قالب طرح‌های مبتنی بر مسئله و اقناع کننده واریز می‌شود، بیان کرد: به منظور از بین بردن فقر مطلق، شناسایی افرادی که دچار فقر هستند و درآمد ماهانه کمتر از ۵۰۰ هزار دارند در دستور کار این دولت قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه برای حل مشکلات هر محله باید تیمی از مردم همان محله که دغدغه مند هستند تشکیل شود و پیگیر امورشان باشند، گفت: آموزش ازدواج باید قبل از انتخاب همسر صورت بگیرد.

محمود منطقی با بیان اینکه خط مشاوره ۱۴۸۰ برای تمامی مردم استان در حوزه‌های مختلف آماده پاسخگویی به مشکلات روان شناسی مردم است و از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی مردم خواهد بود، تاکید کرد: خط ملی مشاوره اعتیاد با شماره ۰۹۶۲۸ آماده پاسخگویی به سوالات در حوزه اعتیاد است‌.

انتهای پیام/

نوشته ازدواج در استان سمنان کاهش یافت/ افزایش طلاق اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: