به گزارش مرآت، سید محمد رضا هاشمی در نشست اتحادیه اتاق اصناف استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به همراهی اصناف با طرح یارانه‌ها، تاکید کرد: بازاریان، کسبه و اصناف استان، با درایت و دلسوزی در راستای ارتقا زیرساخت‌های اقتصادی کشور، همراه سیاست‌های اقتصادی جدید دولت در بحث اصلاح یارانه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه بازاریان و اصناف در طول تاریخ و در برهه‌های مختلف و حساس اعم از قبل از انقلاب، پیروزی انقلاب، هشت سال دوران دفاع مقدس، حوزه‌های مشارکت سیاسی و تحقق شعار سال نقش مهمی داشتند، تاکید کرد: اصناف در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، خیرخواهانه و کمک به مردم، اربعین و سایر موارد، پیشگام و پیشرو بودند.

استاندار سمنان ادامه داد: اصناف و بازاریان طی دو سال گذشته و همه‌گیری ویروس کرونا، به معنای واقعی آسیب دیدند اما صبوری به خرج داده و مجدداً امروز شاهد همراهی این قشر از جامعه با طرح اقتصادی دولت هستیم که امری بسیار ارزشمند است.

هاشمی بیان کرد: با همراهی مردم، کسبه، اصناف و بازاریان، هیچ‌گونه تنش اجتماعی در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان وجود نداشته و کوچک‌ترین دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای اساسی و سایر اقلام در استان به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه ما امروز در کنار بازاریان و اصناف و حامی آنها خواهیم بود و در کنار هم برای اعتلای کشور و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، تحقق سیاست‌های دولت مردمی و جلب رضایت مردم و خداوند متعال، گام بر می‌داریم، افزود: دغدغه‌ها و مطالبات کسبه، اصناف و بازاریان سراسر استان بررسی و با حضور تمامی مدیران کل مرتبط استان به صورت مستمر و شهرستانی پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان بیان کرد: بحث تخصصی کردن نظارت‌ها و بازدیدها از اصناف و بازار در راستای افزایش بهره‌وری و بهینه سازی امور، باید در دستور کار قرار داشته باشد.

انتهای پیام/

نوشته تخصصی کردن نظارت‌ها و بازدیدها از اصناف استان سمنان پیگیری می‌شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: