به گزارش مرآت، علیرضا غفوری رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان گفت: حدود ۶۰ واحد اقتصادی اعم از تولیدی، صنعتی، صنایع معدنی، نمایندگی های مجاز خودرو متقاضی حضور در فرآیند انتخاب واحد نمونه در رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند که طی ارزیابی صورت گرفته ۳۴ واحد موفق به اعطای گواهینامه و نشان برتر در این زمینه شدند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر استقبال واحدها در این دوره اظهار کرد: واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه مذکور در چهار شاخص قیمت، کیفیت، خدمات توزیع و پس از فروش و میزان رضایت مندی مشتری ارزیابی می شوند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان با بیان اینکه بنگاه های اقتصادی نقش مهم و بسزایی در حرکت چرخ اقتصاد کشور دارند افزود: رضایت مردم و رعایت حقوق مصرف کنندگان در اولویت کار واحدهای اقتصادی است.

وی با اشاره به اهم اهداف محوری و راهبردی انتخاب بنگاه های برتر تصریح کرد: افزایش اعتماد مصرف کنندگان و ترغیب آنها به استفاده از کالاهای متمایز و برتر ساخت داخل، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات، درج شفاف قیمت کالا و خدمات، ترویج فرهنگ مشتری محوری و توجه به مسئولیت اجتماعی و رعایت ضوابط حاکم بر تولید اعم از کیفیت، کمیت و خدمات و رعایت قیمت عادلانه از مهمترین اهداف این رویداد است.

غفوری اضافه کرد: فرآیند ارزیابی فنی اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان از قبیل اداره کل صمت، استانداری، اقتصاد و دارایی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تشکیل که پس از برگزاری جلسات و ارزیابی واحد های متقاضی و مشخص شدن واحدهای برتر، ششمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان و تجلیل از واحدهای اقتصادی برتر در یازدهم خردادماه با حضور مقامات ملی و استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشته ۳۴ واحد اقتصادی استان سمنان، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده دریافت می کنند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: