به گزارش مرآت، محمدرضا لشکری روز دوشنبه به رسانه ها بیان کرد: این تفاهم نامه ها در راستای اجرای طرح های پاسخگویی بار برای رعایت سقف درنظر گرفته شده از سوی مرکز کنترل شبکه و به منظور ناترازی احتمالی است.

وی با بیان این که بازه زمانی این طرح از ۱۵ خرداد ماه لغایت ۱۵ شهریور سال جاری است اضافه کرد: مشترکانی که طی این مدت، با این شرکت همکاری کنند، از پاداش تعرفه ای مناسب بهره مند شده و در صورت حساب برق مصرفی آنان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی سه هزار و ۲۹ مشترک، در بخش مصارف اداری ۸۱۳ اشتراک، در بخش کاهش اوج بار صنعتی ۲ هزار و ۱۰، ۴۰ ایستگاه گاز طبیعی فشرده و در بخش مصارف تجاری ۲۰۷ مشترک با این شرکت تفاهم نامه منعقد کردند و آماده همکاری در اوج بار تابستان هستند.

وی با اشاره به این که میزان کاهش بار قابل پیش بینی براساس تفاهم نامه های مورد اشاره، ۶۵ مگاوات برآورد می شود اضافه کرد: همکاری مشترکین کشاورزی ۲۰ مگاوات، کاهش اوج بار صنعتی ۴۰ و مولدهای اضطراری، تجاری و ادارات، پنج سه مگاوات پیش بینی شد.

به گفته معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان، شناسایی و جمع آوری سریع رمزارزهای غیرمجاز، مدیریت بار در حوزه های صنعتی و کشاورزی، کنترل بار ادارات، برنامه ریزی صحیح و دقیق خاموشی، از دیگر موارد مورد نظر این شرکت برای دوره اوج مصرف تابستانه است.

 

انتهای پیام/

نوشته ۶ هزار تفاهم‌نامه همکاری برای دوره اوج مصرف تابستانه برق در سمنان منعقد شد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: