به گزارش مرآت؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه امروز بسیج به یکی از مردمی‌ترین نهادهای انقلاب تبدیل شده است، گفت: تشکیل بسیج سازندگی بر پایه خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان بوده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان سمنان در حوزه ساخت منازل نیازمندان خدمات زیادی را ارائه کرده است، افزود: در همین راستا و با تفاهم انجام شد کار تکمیل پروژه ساخت ۱۱۲ واحد منزل مسکونی مددجویان بهزیستی در شهر دامغان به بسیج سازندگی واگذار شده است.

کاشفی با اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت سازمان بسیج سازندگی، سازمان بهزیستی و اداره راه و شهرسازی اجرا خواهد شد، اظهار کرد: همکاری در اجرای پروژه باعث تسریع در روند اجرا و خدمت رسانی بهتر به مددجویان و نیازمندان خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان تصریح کرد: در بحث خدمت رسانی کارها به صورت اولویت دار برای هر منطقه صورت می گیرد و این اولویت ها بر اساس نیازها هر منطقه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیج پرقدرت و با تمام توان کمک‌کننده دستگاه‌های اجرایی هستند، افزود: حضور بسیج سازندگی در پروژه ها بدون دریافت هرگونه سود و با هدف خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

نوشته بسیج سازندگی پای کار تکمیل پروژه ساخت ۱۱۲ واحدی مددجویان بهزیستی اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: