به گزارش مرآت، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان اظهار کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار استان سمنان، هر روز صبح و شب در سمنان برگزار می‌شود و رصد جدی بازار را در دستور کار داریم.

وی گفت: اجرای طرح اصلاح نظام یارانه‌ها و عادلانه‌سازی پرداخت یارانه اقدام بسیار مهمی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که همه باید از سیاست‌های جدید دولت حمایت کنند.

استاندار سمنان افزود: در بحث کالاهای اساسی، در استان سمنان در کمتر از ۲۴ ساعت، همه مشکلات رفع شد و در تأمین مرغ، شکر، تخم مرغ، برنج و سایر کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود نداشت.

هاشمی ادامه داد: تنها در یک روز، ۸۰ تن روغن در بازارهای استان سمنان عرضه شد و موفقیت طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در سمنان مرهون همراهی و حمایت عموم مردم است.

وی با بیان اینکه سمنان شکر موردنیاز پنج استان کشور را تأمین می‌کند، عنوان کرد: بخش قابل‌توجهی از نیاز تهران به مرغ به‌طور شبانه‌روزی از طریق سمنان تأمین می‌شود.

استاندار سمنان یادآور شد: در هر شبانه‌روز، ۱۰۰ تن مرغ موردنیاز تهران از طریق سمنان تأمین می‌شود و به همین خاطر، تدابیر لازم اندیشیده شد تا کشتارگاه‌های استان سمنان به‌طور شبانه‌روزی به فعالیت خود ادامه دهند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

هاشمی با بیان اینکه تأمین مرغ در استان سمنان به‌خوبی انجام شده است، گفت: هیچ مشکلی در تأمین مرغ موردنیاز مردم این استان وجود ندارد.

انتهای پیام/

نوشته سمنان شکر ۵ استان کشور را تأمین می‌کند/ ۱۰۰ تن مرغ روزانه از سمنان به پایتخت می‌رود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: