به گزارش مرآت؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: با هدف رفع چالش کم آبی واحدهای تولیدی، در ۲ ماه ابتدایی امسال ۳۰/۷ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب شهرک‌های صنعتی استان افزوده شد و در اختیار صنعتگران قرار گرفت.

محمدرضا باقری با اعلام این خبر افزود: با تلاش و پیگیری‌های به عمل‌ آمده در امسال تاکنون ۳۰/۷ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شهرک‌های صنعتی سمنان و ایوانکی، و منطقه ویژه اقتصادی سمنان اضافه شد.

وی تشریح کرد: چهار لیتر بر ثانیه در منطقه ویژه اقتصادی سمنان و میزان ۲۰/۷ لیتر بر ثانیه در شهرک صنعتی سمنان و ۶ لیتر بر ثانیه در شهرک صنعتی ایوانکی به ظرفیت منابع آب این مناطق افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: تامین امکانات زیربنایی و زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی، مهمترین هدف شرکت شهرک‌های صنعتی استان است و از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف شرکت استفاده خواهیم کرد.

باقری با اشاره به نیاز جدی صنایع استان سمنان به آب، تاکید کرد: با تامین آب برای صنعت در مرحله اول امنیت اشتغال پایدار جوانان و در گامهای بعدی توسعه و رشد اقتصادی استان سمنان رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

نوشته ۳۰/۷ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب صنایع در شهرک‌های صنعتی اضافه شد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: