به گزارش مرآت، مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به پیدا شدن سرنخ‌هایی از زهرای هفت ساله، کودکی که در جنگل‌های کالپوش در شهرستان میامی مفقود شده است، اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، یکی از افراد محلی، این دختر بچه را دیده و او را جابه‌جا کرده است.

وی افزود: ما فکر می‌کنیم حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ متر بالاتر از محلی که دختربچه مفقود شده، این اتفاق افتاده و بر اساس مستندات و شواهدی که ارائه شده است، این خانواده محلی دختر بچه را جلوی یک خانواده پیاده کرده‌اند و فکر می‌کردند که خانواده دختر بچه است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اضافه کرد: ما مجبوریم از دل جاده تا جایی که ممکن است، را بگردیم و نیروهای امدادی تا هر جایی که توان انسانی کار می‌کند، را تا غروب آفتاب و شب جست‌وجو خواهند کرد.

محمدخانی گفت: ممکن است فردا بارانی باشد و از تمام ظرفیت‌هایمان باید استفاده کنیم؛ استدعا می‌کنیم که همه مردم محلی با نیروهای هلال‌احمر همکاری کنند.

وی افزود: کسانی که راه را خوب بلد هستند و تجربه جنگل‌نوردی را در این منطقه دارند، باید با نیروهای امدادی نهایت همکاری را داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: افرادی که بومی منطقه هستند، کمک کنند و باید به علت کوچک بودن دختربچه، دور همه درختان و بوته‌ها را بگردیم و به هر بوته‌ای که نزدیک می‌شویم، ممکن است دختربچه بیهوش شده و افتاده باشد و باید با دقت کار ادامه یابد.

محمدخانی گفت: امیدواریم با کمک همه مردم و نیروهای امدادی، دل‌نگرانی یک خانواده و مردم استان سمنان را برطرف کنیم.

فارس

انتهای پیام/

نوشته کشف سرنخ‌هایی از دختربچه مفقود در جنگل‌های کالپوش/ عملیات جست‌وجو متوقف نشده است اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: