محمدامین بخشیان مسئول بسیج دانشجویی استان‌سمنان در گفتگو با مرآت با اشاره به اینکه اعزام و فعالیت ۲ هزار دانشجو در قالب گروه های جهادی و حضور ۱۵ هزار نفرساعت در اردوهای جهادی در سال ۱۴۰۱ هدفگذاری شد، گفت: سال ۱۴۰۰ با توجه به غیرحضوری بودن آموزش دانشگاه ها حدود یکهزار دانشجو در اردوهای جهادی استان سمنان مشارکت کردند.

بخشیان با اشاره به مشارکت ۱۰ هزار نفرروز اردوهای جهادی سال گذشته افزود: در حال حاضر ۴۰ گروه فعال جهادی دانشجویی در استان سمنان وجود دارد و برنامه ایجاد حداقل یک گروه جهادی در دانشگاه های استان در دست اقدام است.

مسئول بسیج دانشجویی استان‌سمنان ادامه داد: گروه های جهادی دانشجویان به صورت تخصصی و با محوریت بهداشت و درمان، علمی و عمرانی در استان فعالیت می کنند.

بخشیان یادآورشد: گروه های جهادی در سال جاری با نگاه تحولی به بحث جهاد و احیای شور و نشاط در دانشگاه ها و ایجاد فضای جنبشی در محیط آموزشی فعالیت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان‌سمنان اضافه کرد: گروه های جهادی در قالب اردوهای جهادی هجرت (جابه جایی در استان و بین شهری) و اردوهای حاشیه شهرها (به صورت روزانه و هفتگی) در عرصه های عمرانی، پزشکی و علمی فعال هستند.

انتهای پیام/

نوشته ۲ هزار دانشجوی استان سمنان در اردوهای جهادی مشارکت می‌کنند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: