به گزارش مرآت، ساعتی قبل درخیابان مجاهدین اسلام یکی از مدافعان حرم مقابل منزل توسط دو موتورسوار با اسلحه کلت مورد سوء قصد قرار گرفت. بر پایه این گزارش این مدافع حرم بر اثر شدت جراحات به شهادت رسیده است. گفتنی است ماموران پلیس پایتخت در محل حضور داشته و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

اطلاعیه سپاه در خصوص شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدامی تروریستی

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع سرافراز حرم سرهنگ پاسدار «صیاد خدایاری اصل» در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود: عصر امروز در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم  سرهنگ پاسدار صیاد خدایی، هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

روایت شاهدان عینی از حادثه

یکی از شاهدان عینی حادثه ترور به خبر فارس گفت: دقایقی قبل از ترور که از خیابان قائن قصد ورود به کوچه غلامیان را داشتم با یک دستگاه خودرو پراید مواجه شدم که عرض کوچه را بسته بود و در حالی که درب صندوق عقب خودرو را باز نگه داشته بود اجازه ورود به خودروها نمی‌داد.

وی ادامه می‌دهد ماشین‌ها مجبور شدند مسیر را دور زده و از طرف دیگر کوچه از خیابان مجاهدین اسلام وارد کوچه غلامیان شوند.

شاهد دیگر ماجرا که از همسایگان شهید صیاد و اولین کسی است که با اورژانس تماس می‌گیرد نیز می‌گوید همزمان با صدای ممتد تیراندازی صدای گاز شدید یک دستگاه موتور سیکلت در کوچه را شنیده است.

او می‌گوید وقتی خودم را به کوچه رساندم با پیکر نیمه‌جان شهید صیاد مواجه شدم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم.

ماموران امنیتی و قضایی در صحنه هستند و تیم های تخصصی صحنه با تجهیزات ویژه بررسی می‌کنند. پلیس محل ترور شهید بن بست  آذری در کوچه غلامیان را با ربان زرد رنگ بسته است.

یک دوربین مدار بسته یکی از ساختمان های محل وقوع ترور در بن بست دیده می‌شود. پیکر شهید دقایقی قبل توسط آمبولانس به پزشکی قانونی منتقل شد.

دادستان تهران در صحنه جرم حاضر شد

 در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت یکی از اعضای نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خیابان مجاهدین اسلام در تهران، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان تهران دستور داد تا در شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین بر تسریع در صدور دستورات قضایی لازم به‌منظور شناسایی عوامل دخیل در این جنایت تاکید کرد. دادستان تهران در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، شخصا در صحنه جرم حاضر شد و به‌صورت میدانی در جریان نحوه و چگونگی انجام این اقدام جنایتکارانه قرار گرفت.

درحال بروز رسانی…

نوشته ترور یکی از مدافعین حرم درخیابان مجاهدین اسلام/ دادستان تهران در صحنه جرم حاضر شد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: