به گزارش مرآت، سرهنگ علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ رزمایش «الی بیت‌المقدس ۱۲» با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج در قالب دسته‌های رزمی هم‌زمان با پنج استان کشور، در سطح هشت ناحیه مقاومت بسیج در استان سمنان برگزار شد، گفت: این رزمایش در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه با شعار بسیج پاره تن مردم در سراسر استان سمنان برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان اضافه کرد: این رزمایش متناسب با تهدیدات دشمن در عرصه‌های عملیات امداد و نجات و مردم‌یاری دفاعی و امدادی با رعایت اصول پدافند غیرعامل اجرا شده است.

وی تصریح کرد: بسترسازی برای ایجاد رزم، آمادگی برای مقابله با اقدامات دشمن، ارتقای سطح هم‌افزایی، تقویت روحیه جهاد و شهادت ازجمله اهداف پیش‌بینی‌شده در این رزمایش بود.

خالقیان بیان کرد: پدافند دورادور، کمین و ضدکمین، دفاع از مناطق مهم، اجرای طرح خود حفاظتی از دیگر اهداف رزمایش «الی بیت‌المقدس ۱۲» در استان سمنان بود که با موفقیت انجام شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان افزود: این رزمایش در شهرستان‌های استان سمنان برگزار شد و پایگاه‌های بسیج ادارات دستگاه‌های اجرایی نیز در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/

نوشته برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش «الی بیت‌المقدس ۱۲» در سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: