به گزارش مرآت، حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه در تلاش هستیم تا هشت مدرسه طرح راهیان کوثر را در استان سمنان راه اندازی کنیم، تاکید کرد: این مدارس با شیوه‌های آموزشی جدید به لحاظ مدیریت و محتوایی به عنوان مدارس الگو و نمونه راه اندازی خواهند شد.

وی درباره ماهیت و نحوه عملکرد این مدارس، توضیح داد: انتظار در نظام جمهوری اسلامی ایران این است که سیستم آموزشی آن متناسب با فرهنگ جمهوری اسلامی باشد لیکن این مدارس به این سمت و سیاق حرکت خواهد کرد که بتوانیم دانش آموزان را در همه ابعاد علمی و فرهنگی، ارتقا بدهیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه روش تدریس در این مدارس همچنین شامل مسائل تقویتی، توانمند سازی آزمون و دوره‌های علمی و… خواهد بود، گفت: این مدرسه در تمام رشته‌های رایانه، مهارتی، فنی، خلاقیت، رشته‌های نوین، میان رشته‌ای و … در حال برنامه‌ریزی است تا شاهد یک مجموعه منسجم و پر ظرفیت باشیم.

دامغانی با بیان اینکه برای مقاطع اول ابتدایی تا پایه‌های متوسطه راه اندازی می‌شود، گفت: سعی شده در این مدارس تمام انچه یک مدرسه ممتاز نیاز دارد، گرد آوری تا نیازهای تحصیلی دانش آموزان برطرف شود همچنین این مدارس در تقویت بنیه فرهنگی و تربیتی دانش آموزان نیز نقش آفرینی کنند.

نوشته ۸ مدرسه راهیان کوثر در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: