به گزارش مرآت، مهدی طیبی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های ذی‌صلاح در زمینه نظارت بر بازار تمام اهتمام خود را به کار گرفته‌اند، تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری اصناف و کسبه وضعیت خوبی در تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز مصرفی مردم وجود دارد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای طرح هدفمند سازی یارانه‌ها به صورت مستمر در بازار حضور دارند، افزود: بازرسی‌ها هم در قالب گشت مشترک اصناف، تعزیرات، صمت، جهاد کشاورزی و… نیز در سراسر استان سمنان برقرار است.

مدیرکل تعزیرات استان سمنان ادامه داد: در روزهای اخیر پنج هزار واحد صنفی طی روزهای اخیر در استان مورد بازدید قرار گرفتند و در حدود ۱۸۰ پرونده تخلف تشکیل شده که با قید فوریت در سازمان تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

طیبی با اشاره به اینکه با تخلفات اصناف برخورد جدی می‌شود، تاکید کرد: افرادی که در این شرایط می‌خواهند با سو استفاده درآمد و سود غیرمجاز داشته باشند، مورد برخورد قطعی و جدی تعزیرات حکومتی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی بعد از مصوبه سران سه قوه تمام مجازات‌ها و جریمه‌های قبلی پنج برابر شده و برای مثال درج قیمت تا ده میلیون تومان جریمه دارد، افزود: موضوع پلمب واحد صنفی متخلف و نصب پارچه تخلف در سر درب واحد در دستور کار شعب تعزیرات قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با بیان اینکه کسانی که تخلف کنند، مورد برخورد جدی قرار خواهند گرفت، گفت: اجازه سو استفاده به احدی از وضعیت موجود و برهم زدن آرامش مردم نمی‌دهیم.

انتهای پیام/

نوشته ۵ هزار بازدید از اصناف استان سمنان صورت گرفت/ برخورد با سودجویان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: