به گزارش مرآت، مجید دارایی با اشاره به موضوع برگزیده امسال اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، شعار “فناوری‌های دیجیتالی، در خدمت سالمندان و تندرستی در دوره سالمندی” را شعار امسال ITU عنوان و اظهار داشت: مخابرات منطقه سمنان نیز همگام با شرکت مخابرات ایران، برنامه‌های خود را بر روی این موضوع متمرکز و می‌کوشد با ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی مطلوب و گسترده در جهت تحقق این شعار گام بردارد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان خاطرنشان کرد: بر همین اساس و به مناسبت این ایام، بسترهای لازم برای افتتاح ۱۴۹ طرح مخابراتی در استان سمنان فراهم شده است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه‌ها افزود: مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از ۵۱۱ میلیارد میلیون ریال است.

دارایی تصریح کرد: اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی ۳G و ۴G، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم‌های برق از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته مخابرات و ارتباطات امسال می‌باشد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: به مناسبت هفته ارتباطات ۴۱ پروژه در حوزه توسعه شبکه از جمله پروژه‌های فیبرنوری، FTTH و وایرلس با مشخصات اجرای فیبرشهری و بین‌شهری سازمان‌ها جهت تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستائی، نصب تجهیزات FTTH در استان و نصب وایرلس جهت بهبود انتقال بین مراکز و توسعه شبکه نوری و کافو مسی و ۳۵ پروژه حوزه دیتا با مشخصات توسعه، ظرفیت‌سازی و بهبود زیرساخت دیتا با هدف کیفیت سرویس و افزایش رضایت مشتریان آماده بهره‌برداری می‌باشد.

دارایی خاطر نشان کرد: به همین مناسبت ۱۰ پروژه حوزه تلفن ثابت با مشخصات توسعه تلفن ثابت جهت تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستائی، ۵۵ پروژه همراه اول شامل راه‌اندازی تکنولوژی‌های نسل جدید و تقویت سایت‌های BTS و همچنین ۸ پروژه حوزه توسعه پاور و تغذیه نیرو با هدف بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق پایدار در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی جلب رضایت مشترکین در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آنها، توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌ تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقاء فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت تکنولوژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را از جمله اهداف اجرای پروژه‌های مخابراتی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نوشته ۵۱۱ میلیارد ریال طرح‌ مخابراتی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: