به گزارش مرآت، صولت مرتضوی در ادامه برنامه های سفر یکروزه به استان سمنان، به همراه سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان از سیلوی در حال احداث ۱۰۰ هزار تُنی گندم در گرمسار بازدید کرد.

سیلوی یکصد هزار تُنی گرمسار در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به استان در سال گذشته برای تکمیل آن مصوب شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در سفر یکروزه به استان سمنان از گرمسار وارد استان شد و مورد استقبال هاشمی استاندار سمنان قرار گرفت. در ایوانکی از کارخانه کیاپلاستیک مانا، روغن گلبهار ابریشم و پارسیان پلی اتیلن بازدید کرد.

وی در ادامه سفر، ضمن بازدید از سیلوی یکهزارتنی گندم و بزرگراه حرم تا حرم در منطقه ده‌نمک شهرستان آرادان، از جاده سرخه- سمنان نیز بازدید دارد.

مرتضوی در سمنان از بیمارستان کوثر سمنان بازدید می کند و به دیدار حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان می رود.

بازدید از کارخانه هفت آسمان، صنایع پاکران و مجموعه تولیدی عقاب افشان در شهرک صنعتی بزرگ سمنان، و حضور در نشست شورای اداری و پیگیری مصوبات سفر آیت الله رئیسی در سالن یادگار امام(ره) استانداری، دیگر برنامه های مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در سمنان است.

انتهای پیام/

نوشته معاون اجرایی رئیس جمهور از سیلوی در حال ساخت در گرمسار بازدید کرد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: