به گزارش مرآت، هاجر اندرخور روز شنبه به رسانه‌ها ابراز داشت:  ۳۰۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان سال گذشته به منظور کمک به مشکلات معیشتی و درمان به ۴۴۳ مددجو پرداخت شد.

وی افزود: پاسخگویی به موقع و رفع موانع و مشکلات گروه‌های هدف سازمان بهزیستی و افزایش رضایت‌مندی آنان با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع، از اهداف اداره پذیرش و هماهنگی است.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان سمنان، هماهنگی و نقل و انتقال  پرونده مددجویان  درون استانی و برون استانی را از دیگر وظایف این بهزیستی دانست و گفت: سال گذشته، ۱۲۴ انتقال پرونده در اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان سمنان انجام شد.

اندرخور، پیگیری امور مفقودین در تعاملات قوی و سازنده را با دیگر دستگاه‌های اجرایی مانند نیروی انتظامی و دادگستری از دیگر وظایف این اداره دانست و افزود:  سال ۱۴۰۰  تعداد ۳۴۴ فقره پرونده مفقودین مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان سمنان گفت: سال گذشته ۱۸۸ پرونده در  تعامل بهزیستی با دادگستری به منظور پذیرش پرونده‌های توانبخشی و موارد قضایی  در مراکز توانبخشی تحت نظارت  انجام شد و در این راستا ۲۲۷ مکاتبه مورد بررسی قرار گرفت.

اندرخور با اشاره به پیگیری کارشناسان اداره پذیرش و هماهنگی در جهت رفع نیازهای مددجویان در امور درمانی در قالب درخواست تسهیلات از طرف مددجویان افزود: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۷ فقره تسهیلات به درخواست‌های مددجویان پرداخت شد که با عنایت به پیگیری درخواست‌های درمانی مددجویان، پیگیری اسکان موقت مددجویان نیز انجام می شود.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان سمنان گفت: تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی متناسب با نیازهای جامعه هدف و بر حسب شرایط مکانی و محیطی هر استان نیازمند افزایش آگاهی و توانمندی کارشناسان است و در این خصوص با بهره مندی از دوره‌های آموزشی متناسب، سعی بر آن است که خدمات به صورت تخصصی بیش از پیش به جامعه هدف بهزیستی ارائه شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

نوشته بهزیستی استان سمنان ۴.۶ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت کرد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: