به گزارش مرآت، مجید وفایی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان پیش از ظهر امروز با مشاور و پیمانکار پروژه احداث و نصب خط ۶۳ کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، دیدار و در خصوص پیشرفت پروژه با وی گفت‌وگو کرد.

وی پروژه احداث و نصب خط ۶۳ کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، را یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های تولید و اشتغال‌آفرینی در استان سمنان عنوان کرد و گفت: احداث این خط، اثرات مطلوب و مفیدی برای رونق صنعت در گرمسار خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان احداث خط ۶۳ کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار را از اولویت‌های پروژه‌های در دست اقدام این شرکت دانست و افزود: هدف از احداث این خط، تأمین برق مشترکان صنعتی منطقه گرمسار و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه است که با پیش‌بینی هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد ریال به انجام خواهد رسید.

در این دیدار پس از ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه احداث خط ۶۳ کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار توسط پیمانکار، مشکلات و موانع پیش روی این پروژه بررسی و راهکارهای مناسب برای تکمیل آن در زمان مقرر ارائه شد.

پروژه خط ۶۳ کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، از نوع خطوط هوایی با برج‌های مشبک فولادی، به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

نوشته احداث خط ۶۳ کیلوولت منطقه اقتصادی گرمسار با هزینه‌ ۱۷۰ میلیارد ریال اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: