به گزارش مرات؛ سیدمحمدرضا هاشمی با اشاره به گفت‌وگوی اخیر رئیس‌جمهور با مردم اظهار کرد: رئیس‌جمهور در این گفت‌وگو درخصوص مردمی سازی نظام پرداخت یارانه‌ها، صادقانه و در کمال آرامش با مردم سخن گفت که این مهم، نشان از جسارت، شهامت و شجاعت ریاست جمهور دارد.

وی بر لزوم همراهی مردم و مسوولان با دولت تاکید و تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، همگان باید دولت را در زمینه اقتصادی کمک کنیم.

استاندار سمنان ادامه داد: همگان باید در این بحث و رسیدن به موفقیت مطلوب، آبروی خود را پای کارگذاشته و در این مسیر به صورت جهادی گام برداریم.

هاشمی با اشاره به اهمیت تامین کالای اساسی مردم خاطرنشان کرد: تامین کالاهای اساسی اولویت اصلی و اول ما در بحث تنظیم بازار است.

وی بر ضرورت در دستور کار قرار گرفتن نظارت بر خبازی‌ها و تقویت بر بازار تاکید و با اشاره به همراهی ها در بازار استان سمنان خاطرنشان کرد: باید از همراهی کسبه فهیم، متدین و ولایتمدار استان سمنان، تقدیر و تشکر کنم، انشالله در ادامه مسیر نیز کمک حال ما خواهند بود.

استاندار سمنان به نقش مهم فرمانداران و مسوولان ارشد در تقویت نظارت ها پرداخت و از فرمانداران استان خواست:  بازدید های میدانی را در سطح بازار تقویت کنند.

این مسوول ارشد استانی تصریح کرد: ما به هیچ عنوان به دنبال مُچ گیری نیستیم و از کسانیکه همراه ما در این مسیر هستند، تقدیر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نوشته مردمی‌سازی نظام پرداخت یارانه‌ها نمودی از شجاعت دولت اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: