معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: تور نمایشگاهی بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری « اینوتکس ۲۰۲۲ » با هدف افزایش مشارکت و همکاری فعالان صنعتی و صاحبان کسب و کار با شرکت‌های فناور برگزار می‌شود.

مهدی رحمانیان با اعلام این خبر افزود: حضور صنعتگران استان سمنان در این نمایشگاه بین المللی فرصتی مناسبی در راستای ایجاد ارتباط و هم‌فکریِ دو طرف و گامی مثبت برای تحقق اهداف سیاست‌های شعار سال، تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین است.

وی تصریح کرد: ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین المللی با شرک استارتاپ‌ها، مشارکت و همکاری شرکت‌های فناور و استارتاپ های داخلی و بین المللی و نیز گفتگو و شبکه سازی فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری از اهداف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: تور بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری ۱۳ تور نمایشگاهی و صنعتی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در سال گذشته، تاکید کرد: اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید توسط این شرکت انجام شده و تلاش می‌شود با حمایت از حضور واحد‌های تولیدی در این نوع نمایشگاه ها، تجربیات و دانش این واحد‌ها ارتقا یابد.

متقاضیان برای حضور می‌توانند با شماره ۰۲۳-۳۱۲۲۷ داخلی (۲) و ۰۹۹۱۱۱۳۲۴۸۵ تماس حاصل نمایند.

نوشته تور بازدید از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری برگزار می‌شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: